Ding-dong!

Trok de bel jouw aandacht? Je dacht vast dat je een melding of bericht had ontvangen. Geeft niks. Je bent niet de eerste die in deze trucjes trapt.

Een website maken is niet moeilijk. De complexiteit zit hem in het verleiden en overtuigen van jouw bezoeker. Zorgen dat deze op de juiste pagina komt en dat deze overgaat tot aankoop of actie.

De notificatiebel is daar een mooi voorbeeld van. Simpel, maar erg effectief. Met de toenemende tijd die wij als mensen spenderen op Instagram, Facebook of andere social media is het niet vreemd dat we ons getriggered voelen om op notificaties te drukken. Leuk hè - dat inspelen op user experience?

There's more where that came from

Natuurlijk is het belletje niet de enige manier om aandacht te trekken. Maar wat voor de ene website wél werkt, werkt misschien niet voor de ander.

Wat voor jou werkt bespreken we tijdens een kop koffie. Hoe wil je 'em hebben?

Logo Praes
Stavangerweg 23-16 • 9723JC, Groningen • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.050 8200 900